Przejdź do strony głównej

Regulamin

REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO 

OBOWIĄZUJĄCY OD 1 LIPCA 2016 R.

§ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1.    Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2.    Regulamin Regulamin zasad korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.sole-luna.pl
  3.    Sklep internetowy, krytyczny pod adresem  www.sole-luna. pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i wysyłago działalność pod firmą Sole Luna Magdalena Gierejko ” w Białymstoku (15-338) przy ulicy Pułaskiego 10, posiadająca numer NIP 5423102408 oraz numer REGON 200369680. 

Dane kontaktowe: „Sole Luna Magdalena Gierejko ” ul. Pułaskiego 10 15 – 337 Białystok.   

Adres elektroniczny: kontakt@sole-luna.pl . 

 

Korzystanie ze sklepu internetowego SOLE LUNA wymaga zastosowania przez urządzenie i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient i/lub Klient hurtowy, wymagania techniczne.

  1.    Ilekroć w regulaminie stosowania są zastosowania poniżej, które należy uwzględnić przez nie zrozumienie:
  2.     Klient – ​​osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą, która posiada zezwolenie na dostęp, a która jest dostarczana w ramach zamówień internetowych  SOLE LUNA ;
  3. Klient hurtowy – klient dostarczony, podany lub określony organizacyjną niebędącą osobą, która jest upoważniona do uzyskania dostępu, a który jest dostarczany z usługami hurtowymi w ramach sklepów internetowych  SOLE LUNA  bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością lub adresacją. Celem uzyskania statusu klienta hurtowego jest posiadanie informacji  SOLE LUNA  drogą elektroniczną na adres kontakt@sole-luna.pl  o dostępie do wystąpienia klienta hurtowego. Klient hurtowy dokonujący połączenia telefonicznego z modułem detalicznym, który jest dostarczany z określonymi oznaczeniami, które znajdują się w zestawie. Cena towaru w sprzedaży przez klienta hurtowego nie może być niższa od cen towaru w Sklepie internetowym  www.sole-luna.pl . W przypadku obniżenia cen (promocja/wyprzedaż) cen regularnych produktów w sklepie internetowym  www.sole-luna.pl Klient hurtowy ma prawo do wprowadzenia zmiany cen z wprowadzenia cen minimalnych jak w sklepie internetowym  www.sole-luna.pl Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie klientów hurtowych, co jest bezpośrednio określone, w którym następuje wprowadzenie ustaleń dotyczących klientów;   
  4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
  5. Konsument – ​​klient dostarczony, który jest wyposażony w  SOLE LUNA  niezwiązane bezpośrednio z jego działalnością lub dostęp, w którym składa się zamówienie w sklepie internetowym. Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumentów, co jest wprost określone;
  6. Regulamin – Regulamin udostępniania usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego  SOLE LUNA ;
  7. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem  www.sole-luna.pl , za pośrednictwem klienta, który może zawierać zamówienia, prowadzony przez  SOLE LUNA ;
  8. SOLE LUNA – przedsiębiorca wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i przesyłaniago działania pod firmą „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ul Pułaskiego 15, 15-337 Białystok posiadającego numer NIP 5423102408 oraz numer REGON 200369680;  
  9. Towar – wszelkie produkty uboczne w Sklepie internetowym;
  10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w ramach Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzącym działalność pod firmą „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ” w Białymstoku (15-337) przy ul. PUŁASKIEGO 10, zgodnym z numerem NIP 5423102408 oraz numerem REGON 200369680, a Klientem, zawartym w serwisie internetowym sklepu internetowego; 
  11. Wymagania techniczne – wymagania techniczne, które umożliwiają korzystanie z usług w sklepie internetowym SOLE LUNA tj.: 
    1. a) komputer, laptop lub inne urządzenie końcowe z dostępem do Internetu, 
    2. b) sprzęt umożliwiający wypełnienie i uzupełnienie formularza przy zakupie w sklepie internetowym, np. rozległa klawiatura,
    3. c) aktywny dostęp do prądu elektrycznego (adres e-mail),
    4. d) przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (w wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub Firefox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych) oraz przeglądanie stron internetowych,
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
  13. Ustawa o prawie konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827);
  14. Zawiadomienie – powiadomienie woli klienta, które znajduje się bezpośrednio w transakcji sprzedaży, podanej w rodzaju i adresie towarowym;
  15. Zamówienie hurtowe – powiadomienie woli klienta hurtowego, znajdujące się bezpośrednio w transakcji sprzedaży, w rodzaju i miejscu towaru. Minimalna wartość zamówienia hurtowego wynosi 2.000,00 zł netto (słownie: dwanaście złotych). Towary nabyte w ramach zamówień hurtowego nie podlegają zwrotom i wymianom. Przepisy Regulaminu dotyczą wyłącznie zamówień hurtowych, co jest wyraźnie określone, z uwzględnieniem stosowania postanowień Regulaminu dotyczących Zamówień;
  16. Zamówienie Pre-Order (Przedsprzedaż) – zamówienie przedpremierowe (przedsprzedaż) dotyczy może każdego towaru. Zamówienia Pre-Order składane są z dodatkowymi na Towar jeszcze niedostępny. W opisie powiadomienia otrzymasz informację z potwierdzeniem realizacji i powiadomienia o zamówieniu. Zamówienia Pre-Order są dostarczane, w określonym każdorazowo w opisie określonych zamówień i nie stanowią płatności w formie płatności „za pobraniem”.
  17. Regulamin zawiera zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w których obowiązują zasady i zasady korzystania z usługi w ramach Sklepu internetowego, zasady zawierają zasady sprzedaży z użytkowania usług w ramach Sklepu internetowego oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  18. Wszystkie artykuły spożywcze znajdujące się w asortymencie Sklepy internetowe są fabrycznie nowe.
  19. W celu użycia ze Sklepu internetowego Klient powinien mieć dostęp do urządzenia komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
  20. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, gdy jest on wysyłany, abonenta na stronie głównej usługi  https://sole-luna.pl/pages/regulamin  oraz dostarczanego i udostępnianego przez jego wydruk.
  21. Informacje o danych podanych na stronach internetowych Sklepu, zawierające opis, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, zawierają zaproszenie do umowy, w części art. 71 Kodeksu Cywilnego.

§II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazów komunikatów i danych w związku z poświadczonymi w ramach usługami, sklep internetowy zawiera techniczne i organizacyjne rozprzestrzeniające się do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa usług, z których wynika, że ​​są dostępne i dostępne przez osobę nieuprawnioną do rozpowszechniania danych w Internecie.
  2. Wymagane jest, aby zapewnić swoje dane osobowe przez sprzedającego w ramach uzgodnień z zamówieniami zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926).
  3. Klient jest w stanie zrobić:
  4. niedostarczania i nieprzestrzegania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiające lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób wynikających;
  5. użycie ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w ramach istniejącego oprogramowania lub urządzeń;
  6. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego, niezamówionej informacji, (spam);
  7. zastosowanie ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla  SOLE LUNA ;
  8. Użycie z dostępnych treści w ramach Sklepu internetowego, w zakresie własnego użytku osobistego;
  9. Zastosowanie ze sklepu internetowego w sposobie udostępniania z zasięgiem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z udostępnianiem użytkowania z sieci Internet.

§III. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W celu wprowadzenia licencji na sprzedaż za połączenie internetowe, należy wprowadzić wejście na stronę internetową  www. sole-luna.pl , umożliwia wybór produktów, dostarcza dodatkowych usług technicznych na podstawie komunikatów klienta oraz informacji dostępnych na stronie.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest możliwy poprzez ich udostępnienie do koszyka.
  3. W trakcie składania zamówień, wykonaj moment naciśnięcia przycisku „Sprawdź zamówienie” lub równorzędnym Klient ma możliwość alternatywnych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się komunikatami klientów oraz dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez klienta końcowego ze Sklepu internetowego wszystkich danych, zakończenie zakończenia końcowego zamówień. Zakończenie składania zamówień będzie zawierać informacje dotyczące:
  5. przedmiotu zamówienia;
  6. jednostkowej wraz z cenami zamawiających produktów lub usług, w tym koszty dostawy oraz kryteria dodatkowe (jeśli występują) wraz ze składowymi należącymi do podatkami oraz innymi składnikami;
  7. czasu płatności;
  8. Socias sposobu dostawy.
  9. Minimalne Zamówienie hurtowe, które będzie przekazane do realizacji przez  SOLE LUNA  wynosi 2.000,00 zł netto (słownie: dwanaście złotych).
  10. Zamówienia hurtowe powyżej 10.000,00 zł brutto (słownie: znaki tysięcy złotych) wymagają przedpłat w wysokości 50% wartości zamówień.
  11. W celu wysłania zamówienia jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Sprawdź zamówienie” lub równorzędnego. Zawiadomienie o transporcie internetowym przez samego siebie.
    Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację Regulaminu sklepu internetowego i stanowi powiadomienie o treści umowy z SOLE LUNA Umowy sprzedaży, zgodnie z jego treścią.
    Złożenie przez Klienta Zamówienia, przy wykorzystaniu przez niego dowolnej promocji dostępnej w sklepie internetowym w określonym zamówieniu, oznacza akceptację regulaminu/ów tej/tych promocji, dostępnego/ych na stronie https://sole-luna.pl/pages/ regulaminy-promocji 
  12. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli z  SOLE LUNA  Umowa sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  13. Po złożeniu zamówienia, otrzymana wiadomość e-mail zawiera potwierdzenie wszystkich elementów regulacyjnych zamówień, w tym momencie otrzymano potwierdzenie odbioru w formie „pdf”  w postaci pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz potwierdzenia o odstąpieniu od umowy.
  14. Umowę się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o których mowa powyżej.
  15. Sprzedaż zawiera treść w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

§ IV. DOSTAWA

  1. Dostawa Towarów nie jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem internetowym Klienta w trakcie realizacji zamówień.
  2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost. Koszty dostawy wskazane w trakcie zamówienia.


3.Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za przesłanie wysłanego na stronę główną usługi  https://sole-luna.pl/pages/regulamin oraz  dostarczone go i przekazać jego wydruk.

4.Urządzenie, potwierdzenie, potwierdzenie klienta, kontrola sprzedaży towarów wysyłanych przez klienta na adres e-mail oraz poprzez dotarcie do przesyłki, paragonu lub faktury VAT.

§ V. oceny I METODY PŁATNOŚCI

  1. Ceny towarów są w złotych polskich i obejmują wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
  2. Klient ma możliwość wykorzystania cen w następujący sposób:
  3.          płatnością w systemie Paypal.com, PayNow (systemy bezpieczne i obsługiwane płatności elektroniczne);
  4. Klient może zapłacić za usługę/wypłatę w ciągu 3 dni od dnia wcześniejszej sprzedaży.
  5. Klient hurtowy płaci za korzystanie z usług/towarów w przypadku:
  6. przy dwóch zamówieniach hurtowych – tworzy przedpłatę za;
  7. od 3 do 10 kary – SOLE LUNA  wystawi fakturę z opóźnionym terminem płatności (7 dni);
  8. od 11 zamówień – na wniosek klienta hurtowego  SOLE LUNA  wystawi fakturę z opóźnionym terminem płatności (14 dni), jeśli poprzednia faktura była opłacalna terminowo;
  9. w przypadku nie zastosowania faktury, o której mowa w lit. bicw w przyszłości, zostanie ponownie system przedpłat za środki.

Postanowienia określone w urządzeniach nie do zastosowania, jeśli Zamówienie hurtowe opiewa na powyżej 10.000,00 zł.

§VI. UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient dostępny z Konsumentem, który jest wysyłany za pośrednictwem sieci bezprzewodowej na odległość, może w ciągu 14 dni od otrzymania tej umowy bez wysłania.
  2. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawarte w informacjach o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które wymagają Konsumentu, stanowi nr 1 do postanowienia Regulaminu. Konsument dostępny także koszt zabezpieczenia przy towarze.
  3. Bieg końcowy do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w którym występuje Konsument dotyczący w podróży lub w wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż symbol ostrzegający w bagażu towaru. W związku z umową, która zawiera wiele rzeczy, które są dołączone, partiami lub w biegu końcowym do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w zawartym Konsumentie w końcowym z rzeczy, ostatnia część lub lub w wskazana przez Konsumenta trzecia inna niż symbole skrótu w przepisie z elementów, podzielone lub części. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu przez czas trwania terminu do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od wystąpienia w wcześniejszym terminie. Dla spotkań terminowych odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia umowy.
  4. Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy informując  SOLE LIUNA  o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze uzgodnigo współdziałago na adres  SOLE LUNA , być adresem elektronicznym Sklepu wymieniony w pkt. 3. § I. postanowienia Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć z chwilą, której wzór stanowi nr 2 do stosowania Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe i może nastąpić w formie formie.  SOLE LUNA  dodatkowe Konsumenta o dodatek o odstąpieniu od umowy.
  5. Czy zachowanie terminu do odstąpienia od umowy wymaga posiadania informacji o obowiązującym prawie odstąpienia od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy o odstąpieniu w pkt. 1. § VI.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, urlop ten jest za niezawartą. Jeśli klient otrzyma wniosek o przesłanie odpowiedzi o odstąpieniu od umowy, zanim  SOLE LUNA  otrzyma jego ofertę, oferta dotycząca.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma oznaczenie dotyczące zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, z powiadomieniem  SOLE LUNA  o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczającego, jeśli Konsument wyśle ​​do przed 14 dniowego terminu na adres  „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ”, ul. PUŁASKIEGO 10, 15 – 337 Białystok  .
  8. Konsument jest poniesiony bezpośrednio przez zwrot jak i dostarczenie towaru.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy  SOLE LUNA płatności  , nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania płatności o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeśli użytkownik ma sposób dostarczania rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczania oferowany przez  SOLE LUNA SOLE LUNA  nie jest rozwiązaniem do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez inne dodatkowe koszty.
  10. Zwrot płatności dokonany przez  SOLE LUNA  przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, określonego rodzaju Konsument, chyba że Konsument określony jest na inny sposób zwrotny, który nie jest objęty dla niego z kosztami.
  11. SOLE LUNA   może otrzymać zwrot pieniędzy otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwrotu lub dostarczenia przez Konsumenta odpowiedzi na odesłania przesyłki, w następstwie tego, które nastąpiło wcześniej.
  12. Konsument ma zastosowanie w przypadku wartości, które dotyczą zastosowania z innym sposobem niż konieczny do posiadania charakteru, cechy i zastosowania rzeczy.
  13. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie zapewnia Konsumentowi w ramach umów zawartych:
  14. o świadczeniu usług, dostarczonym przez przedsiębiorcę w pełni dostępnym za wyraźną usługę konsumenta, która została udostępniona przed usługą, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę otrzymania prawa do odstąpienia od umowy;
  15. w którym dostęp jest rzeczą nieprefabrykowaną, według prawdziwej funkcjonalności konsumenta lub zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
  16. z możliwością korzystania z szybkiego mu zepsuciu lub krótkiego terminu przydatności do użycia;
  17. którego udostępnienie jest dostarczane w zapieczętowanym miejscu, którego po otwarciu opakowania nie można podać ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
  18. których źródłem są rzeczy, które po dostarczaniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  19. WARUNKI ZWROTU PRZY PROMOCJI „-70% NA WYBRANĄ BIŻUTERIĘ”
  20. Zwrot Towaru zawartego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta z udziału w tej akcji promocyjnej, opisanej w tym Towaru. W przypadku zwrotu towaru w ramach akcji promocyjnej łączonej, administrator na nowo naliczy cenę wszystkich zamówień (i) z warunkami akcji promocyjnej w ramach, których towary są zawarte, z pominięciem zwracanego towaru, lub (ii) bez wpływu na warunki wynikające z części, które nie są objęte warunkami akcji, których częścią są te elementy. W takim przypadku klient zostanie zwrócony do ustalenia przez niego wartości zamówień całościowych, a przeliczone wartości zamówień, bez uwzględniania określonego towaru, według zasad podanych powyżej.

§VII. REKLAMACJE ZAKUPIONYCH TOWARÓW

  1. MILI.MI  jest zobowiązane do dostarczenia Klientom towaru bez wad prawnych i prawnych. SOLE LUNA ma zastosowanie wobec klientów, odpowiedzialność za wady towaru na zasadach podstawowych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w którym wystąpił w art. 556 i kodeksu cywilnego.
  2. Jeśli rzecz sprzedana ma wadę, klient może złożyć powiadomienie o niższych cenach albo odstąpieniu od umowy, chyba że otrzymasz dostęp i bez dostępu do niedogodności dla Klienta wymienionego, który zostanie wysłany na adres wad albo wadę usunie.
  3. Klient może nie otrzymać od umowy, jeśli jest to nieistotna.
  4. Reklamacje należy uwzględnić w piśmie dotyczącym stosowania reklamacyjnego, którego wzór stanowi nr 3 do stosowania Regulaminu. Klient może również złożyć reklamację w formie, bez konieczności stosowania z ww. termiczny.
  5. Zgłoszenie reklamacji winno zawiera w: adres e-mail, adres do korespondencji, adres elektroniczny (adres e-mail), na który ma zostać wysłana wysłana na reklamację, jeśli klient otrzyma wiadomość otrzymaną na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, data odbioru towaru, rodzaj reklamowanego towaru, opis rozwiązania oraz data dostarczenia, klienta, a także preferowany przez sposób powiadamiania o rozpatrzeniu reklamacji. Wraz z wnioskiem o reklamację należy chronić  SOLE LUNA  dowód zakupu towaru. Może być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód odbioru towaru.
  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt SOLE LUNA dostarczyć wadliwy towar na adres „SOLE LUNA Magdalena Gierejko ”, ul. Pułaskiego 10 , 15-337 Białystok .
  7. SOLE LUNA rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

§ VIII. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. SOLE LUNA podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SOLE LUNA o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres kontakt@sole-luna.pl.
  4. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. SOLE LIUNA zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, o której mowa w niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni.

§ IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.
  3. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
  4. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:http://www.uokik.gov.pl/spory_ konsumenckie.php.
  6. W razie pytań dotyczących pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z  SOLE LUNA .

§ X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadkach nieuregulowanych w regulaminie stosowania przepisów prawa polskiego, w wersji z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), aw przypadku klientów końcowych Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).


2.SOLE LUNA  sobie prawo do zmiany Regulaminu, jedynie z uwagi na przyczyny techniczne, prawne lub organizacyjne. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna i dostępna w przypadku kontaktu przez  SOLE LUNA  nie wcześniej niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu pojawienia się na stronie internetowej Sklepu informacyjnego o zmianie Regulaminu.

  1. Regulamin wejścia w życie z dnia 1 lipca 2016 r. i poinformujemy Cię o tym dniu.