Regulamin
REGULAMIN
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO
OBOWIĄZUJĄCY OD 1 LIPCA 2016 R.
§ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin Regulamin zasad korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.sole-luna.pl
- Sklep internetowy, krytyczny pod adresem www.sole-luna. pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i wysyłago działalność pod firmą Sole Luna Magdalena Gierejko ” w Białymstoku (15-338) przy ulicy Pułaskiego 10, posiadająca numer NIP 5423102408 oraz numer REGON 200369680.
Dane kontaktowe: „Sole Luna Magdalena Gierejko ” ul. Pułaskiego 10 15 – 337 Białystok.
Adres elektroniczny: kontakt@sole-luna.pl .
Korzystanie ze sklepu internetowego SOLE LUNA wymaga zastosowania przez urządzenie i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient i/lub Klient hurtowy, wymagania techniczne.
- Ilekroć w regulaminie stosowania są zastosowania poniżej, które należy uwzględnić przez nie zrozumienie:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą, która posiada zezwolenie na dostęp, a która jest dostarczana w ramach zamówień internetowych SOLE LUNA ;
- Klient hurtowy – klient dostarczony, podany lub określony organizacyjną niebędącą osobą, która jest upoważniona do uzyskania dostępu, a który jest dostarczany z usługami hurtowymi w ramach sklepów internetowych SOLE LUNA bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością lub adresacją. Celem uzyskania statusu klienta hurtowego jest posiadanie informacji SOLE LUNA drogą elektroniczną na adres kontakt@sole-luna.pl o dostępie do wystąpienia klienta hurtowego. Klient hurtowy dokonujący połączenia telefonicznego z modułem detalicznym, który jest dostarczany z określonymi oznaczeniami, które znajdują się w zestawie. Cena towaru w sprzedaży przez klienta hurtowego nie może być niższa od cen towaru w Sklepie internetowym www.sole-luna.pl . W przypadku obniżenia cen (promocja/wyprzedaż) cen regularnych produktów w sklepie internetowym www.sole-luna.pl Klient hurtowy ma prawo do wprowadzenia zmiany cen z wprowadzenia cen minimalnych jak w sklepie internetowym www.sole-luna.pl Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie klientów hurtowych, co jest bezpośrednio określone, w którym następuje wprowadzenie ustaleń dotyczących klientów;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
- Konsument – klient dostarczony, który jest wyposażony w SOLE LUNA niezwiązane bezpośrednio z jego działalnością lub dostęp, w którym składa się zamówienie w sklepie internetowym. Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumentów, co jest wprost określone;
- Regulamin – Regulamin udostępniania usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego SOLE LUNA ;
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sole-luna.pl , za pośrednictwem klienta, który może zawierać zamówienia, prowadzony przez SOLE LUNA ;
- SOLE LUNA – przedsiębiorca wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i przesyłaniago działania pod firmą „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ul Pułaskiego 15, 15-337 Białystok posiadającego numer NIP 5423102408 oraz numer REGON 200369680;
- Towar – wszelkie produkty uboczne w Sklepie internetowym;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w ramach Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzącym działalność pod firmą „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ” w Białymstoku (15-337) przy ul. PUŁASKIEGO 10, zgodnym z numerem NIP 5423102408 oraz numerem REGON 200369680, a Klientem, zawartym w serwisie internetowym sklepu internetowego;
- Wymagania techniczne – wymagania techniczne, które umożliwiają korzystanie z usług w sklepie internetowym SOLE LUNA tj.:
- a) komputer, laptop lub inne urządzenie końcowe z dostępem do Internetu,
- b) sprzęt umożliwiający wypełnienie i uzupełnienie formularza przy zakupie w sklepie internetowym, np. rozległa klawiatura,
- c) aktywny dostęp do prądu elektrycznego (adres e-mail),
- d) przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (w wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub Firefox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych) oraz przeglądanie stron internetowych,
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- Ustawa o prawie konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827);
- Zawiadomienie – powiadomienie woli klienta, które znajduje się bezpośrednio w transakcji sprzedaży, podanej w rodzaju i adresie towarowym;
- Zamówienie hurtowe – powiadomienie woli klienta hurtowego, znajdujące się bezpośrednio w transakcji sprzedaży, w rodzaju i miejscu towaru. Minimalna wartość zamówienia hurtowego wynosi 2.000,00 zł netto (słownie: dwanaście złotych). Towary nabyte w ramach zamówień hurtowego nie podlegają zwrotom i wymianom. Przepisy Regulaminu dotyczą wyłącznie zamówień hurtowych, co jest wyraźnie określone, z uwzględnieniem stosowania postanowień Regulaminu dotyczących Zamówień;
- Zamówienie Pre-Order (Przedsprzedaż) – zamówienie przedpremierowe (przedsprzedaż) dotyczy może każdego towaru. Zamówienia Pre-Order składane są z dodatkowymi na Towar jeszcze niedostępny. W opisie powiadomienia otrzymasz informację z potwierdzeniem realizacji i powiadomienia o zamówieniu. Zamówienia Pre-Order są dostarczane, w określonym każdorazowo w opisie określonych zamówień i nie stanowią płatności w formie płatności „za pobraniem”.
- Regulamin zawiera zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w których obowiązują zasady i zasady korzystania z usługi w ramach Sklepu internetowego, zasady zawierają zasady sprzedaży z użytkowania usług w ramach Sklepu internetowego oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Wszystkie artykuły spożywcze znajdujące się w asortymencie Sklepy internetowe są fabrycznie nowe.
- W celu użycia ze Sklepu internetowego Klient powinien mieć dostęp do urządzenia komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, gdy jest on wysyłany, abonenta na stronie głównej usługi https://sole-luna.pl/pages/regulamin
oraz dostarczanego i udostępnianego przez jego wydruk. - Informacje o danych podanych na stronach internetowych Sklepu, zawierające opis, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, zawierają zaproszenie do umowy, w części art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazów komunikatów i danych w związku z poświadczonymi w ramach usługami, sklep internetowy zawiera techniczne i organizacyjne rozprzestrzeniające się do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa usług, z których wynika, że są dostępne i dostępne przez osobę nieuprawnioną do rozpowszechniania danych w Internecie.
- Wymagane jest, aby zapewnić swoje dane osobowe przez sprzedającego w ramach uzgodnień z zamówieniami zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926).
- Klient jest w stanie zrobić:
- niedostarczania i nieprzestrzegania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiające lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób wynikających;
- użycie ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w ramach istniejącego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego, niezamówionej informacji, (spam);
- zastosowanie ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla SOLE LUNA ;
- Użycie z dostępnych treści w ramach Sklepu internetowego, w zakresie własnego użytku osobistego;
- Zastosowanie ze sklepu internetowego w sposobie udostępniania z zasięgiem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z udostępnianiem użytkowania z sieci Internet.
§III. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu wprowadzenia licencji na sprzedaż za połączenie internetowe, należy wprowadzić wejście na stronę internetową www. sole-luna.pl , umożliwia wybór produktów, dostarcza dodatkowych usług technicznych na podstawie komunikatów klienta oraz informacji dostępnych na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest możliwy poprzez ich udostępnienie do koszyka.
- W trakcie składania zamówień, wykonaj moment naciśnięcia przycisku „Sprawdź zamówienie” lub równorzędnym Klient ma możliwość alternatywnych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się komunikatami klientów oraz dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez klienta końcowego ze Sklepu internetowego wszystkich danych, zakończenie zakończenia końcowego zamówień. Zakończenie składania zamówień będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia;
- jednostkowej wraz z cenami zamawiających produktów lub usług, w tym koszty dostawy oraz kryteria dodatkowe (jeśli występują) wraz ze składowymi należącymi do podatkami oraz innymi składnikami;
- czasu płatności;
- Socias sposobu dostawy.
- Minimalne Zamówienie hurtowe, które będzie przekazane do realizacji przez SOLE LUNA wynosi 2.000,00 zł netto (słownie: dwanaście złotych).
- Zamówienia hurtowe powyżej 10.000,00 zł brutto (słownie: znaki tysięcy złotych) wymagają przedpłat w wysokości 50% wartości zamówień.
-
W celu wysłania zamówienia jest podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Sprawdź zamówienie” lub równorzędnego. Zawiadomienie o transporcie internetowym przez samego siebie.
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację Regulaminu sklepu internetowego i stanowi powiadomienie o treści umowy z SOLE LUNA Umowy sprzedaży, zgodnie z jego treścią.
Złożenie przez Klienta Zamówienia, przy wykorzystaniu przez niego dowolnej promocji dostępnej w sklepie internetowym w określonym zamówieniu, oznacza akceptację regulaminu/ów tej/tych promocji, dostępnego/ych na stronie https://sole-luna.pl/pages/ regulaminy-promocji . - Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli z SOLE LUNA Umowa sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia, otrzymana wiadomość e-mail zawiera potwierdzenie wszystkich elementów regulacyjnych zamówień, w tym momencie otrzymano potwierdzenie odbioru w formie „pdf” w postaci pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz potwierdzenia o odstąpieniu od umowy.
- Umowę się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o których mowa powyżej.
- Sprzedaż zawiera treść w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
§ IV. DOSTAWA
- Dostawa Towarów nie jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem internetowym Klienta w trakcie realizacji zamówień.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost. Koszty dostawy wskazane w trakcie zamówienia.
3.Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za przesłanie wysłanego na stronę główną usługi https://sole-luna.pl/pages/regulamin oraz
4.Urządzenie, potwierdzenie, potwierdzenie klienta, kontrola sprzedaży towarów wysyłanych przez klienta na adres e-mail oraz poprzez dotarcie do przesyłki, paragonu lub faktury VAT.
§ V. oceny I METODY PŁATNOŚCI
- Ceny towarów są w złotych polskich i obejmują wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Klient ma możliwość wykorzystania cen w następujący sposób:
- płatnością w systemie Paypal.com, PayNow (systemy bezpieczne i obsługiwane płatności elektroniczne);
- Klient może zapłacić za usługę/wypłatę w ciągu 3 dni od dnia wcześniejszej sprzedaży.
- Klient hurtowy płaci za korzystanie z usług/towarów w przypadku:
- przy dwóch zamówieniach hurtowych – tworzy przedpłatę za;
- od 3 do 10 kary – SOLE LUNA wystawi fakturę z opóźnionym terminem płatności (7 dni);
- od 11 zamówień – na wniosek klienta hurtowego SOLE LUNA wystawi fakturę z opóźnionym terminem płatności (14 dni), jeśli poprzednia faktura była opłacalna terminowo;
- w przypadku nie zastosowania faktury, o której mowa w lit. bicw w przyszłości, zostanie ponownie system przedpłat za środki.
Postanowienia określone w urządzeniach nie do zastosowania, jeśli Zamówienie hurtowe opiewa na powyżej 10.000,00 zł.
§VI. UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient dostępny z Konsumentem, który jest wysyłany za pośrednictwem sieci bezprzewodowej na odległość, może w ciągu 14 dni od otrzymania tej umowy bez wysłania.
- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawarte w informacjach o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które wymagają Konsumentu, stanowi nr 1 do postanowienia Regulaminu. Konsument dostępny także koszt zabezpieczenia przy towarze.
- Bieg końcowy do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w którym występuje Konsument dotyczący w podróży lub w wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż symbol ostrzegający w bagażu towaru. W związku z umową, która zawiera wiele rzeczy, które są dołączone, partiami lub w biegu końcowym do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w zawartym Konsumentie w końcowym z rzeczy, ostatnia część lub lub w wskazana przez Konsumenta trzecia inna niż symbole skrótu w przepisie z elementów, podzielone lub części. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu przez czas trwania terminu do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od wystąpienia w wcześniejszym terminie. Dla spotkań terminowych odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia umowy.
- Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy informując SOLE LIUNA o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze uzgodnigo współdziałago na adres SOLE LUNA , być adresem elektronicznym Sklepu wymieniony w pkt. 3. § I. postanowienia Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć z chwilą, której wzór stanowi nr 2 do stosowania Regulaminu, jednakże nie jest to obowiązkowe i może nastąpić w formie formie. SOLE LUNA dodatkowe Konsumenta o dodatek o odstąpieniu od umowy.
- Czy zachowanie terminu do odstąpienia od umowy wymaga posiadania informacji o obowiązującym prawie odstąpienia od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy o odstąpieniu w pkt. 1. § VI.
- W przypadku odstąpienia od umowy, urlop ten jest za niezawartą. Jeśli klient otrzyma wniosek o przesłanie odpowiedzi o odstąpieniu od umowy, zanim SOLE LUNA otrzyma jego ofertę, oferta dotycząca.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma oznaczenie dotyczące zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, z powiadomieniem SOLE LUNA o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczającego, jeśli Konsument wyśle do przed 14 dniowego terminu na adres „SOLE LUNA MAGDALENA GIEREJKO ”, ul. PUŁASKIEGO 10, 15 – 337 Białystok .
- Konsument jest poniesiony bezpośrednio przez zwrot jak i dostarczenie towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy SOLE LUNA płatności , nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania płatności o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeśli użytkownik ma sposób dostarczania rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczania oferowany przez SOLE LUNA , SOLE LUNA nie jest rozwiązaniem do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez inne dodatkowe koszty.
- Zwrot płatności dokonany przez SOLE LUNA przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, określonego rodzaju Konsument, chyba że Konsument określony jest na inny sposób zwrotny, który nie jest objęty dla niego z kosztami.
- SOLE LUNA może otrzymać zwrot pieniędzy otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwrotu lub dostarczenia przez Konsumenta odpowiedzi na odesłania przesyłki, w następstwie tego, które nastąpiło wcześniej.
- Konsument ma zastosowanie w przypadku wartości, które dotyczą zastosowania z innym sposobem niż konieczny do posiadania charakteru, cechy i zastosowania rzeczy.
- Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie zapewnia Konsumentowi w ramach umów zawartych:
- o świadczeniu usług, dostarczonym przez przedsiębiorcę w pełni dostępnym za wyraźną usługę konsumenta, która została udostępniona przed usługą, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę otrzymania prawa do odstąpienia od umowy;
- w którym dostęp jest rzeczą nieprefabrykowaną, według prawdziwej funkcjonalności konsumenta lub zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
- z możliwością korzystania z szybkiego mu zepsuciu lub krótkiego terminu przydatności do użycia;
- którego udostępnienie jest dostarczane w zapieczętowanym miejscu, którego po otwarciu opakowania nie można podać ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
- których źródłem są rzeczy, które po dostarczaniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- WARUNKI ZWROTU PRZY PROMOCJI „-70% NA WYBRANĄ BIŻUTERIĘ”
- Zwrot Towaru zawartego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta z udziału w tej akcji promocyjnej, opisanej w tym Towaru. W przypadku zwrotu towaru w ramach akcji promocyjnej łączonej, administrator na nowo naliczy cenę wszystkich zamówień (i) z warunkami akcji promocyjnej w ramach, których towary są zawarte, z pominięciem zwracanego towaru, lub (ii) bez wpływu na warunki wynikające z części, które nie są objęte warunkami akcji, których częścią są te elementy. W takim przypadku klient zostanie zwrócony do ustalenia przez niego wartości zamówień całościowych, a przeliczone wartości zamówień, bez uwzględniania określonego towaru, według zasad podanych powyżej.
§VII. REKLAMACJE ZAKUPIONYCH TOWARÓW
- MILI.MI jest zobowiązane do dostarczenia Klientom towaru bez wad prawnych i prawnych. SOLE LUNA ma zastosowanie wobec klientów, odpowiedzialność za wady towaru na zasadach podstawowych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w którym wystąpił w art. 556 i kodeksu cywilnego.
- Jeśli rzecz sprzedana ma wadę, klient może złożyć powiadomienie o niższych cenach albo odstąpieniu od umowy, chyba że otrzymasz dostęp i bez dostępu do niedogodności dla Klienta wymienionego, który zostanie wysłany na adres wad albo wadę usunie.
- Klient może nie otrzymać od umowy, jeśli jest to nieistotna.
- Reklamacje należy uwzględnić w piśmie dotyczącym stosowania reklamacyjnego, którego wzór stanowi nr 3 do stosowania Regulaminu. Klient może również złożyć reklamację w formie, bez konieczności stosowania z ww. termiczny.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawiera w: adres e-mail, adres do korespondencji, adres elektroniczny (adres e-mail), na który ma zostać wysłana wysłana na reklamację, jeśli klient otrzyma wiadomość otrzymaną na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, data odbioru towaru, rodzaj reklamowanego towaru, opis rozwiązania oraz data dostarczenia, klienta, a także preferowany przez sposób powiadamiania o rozpatrzeniu reklamacji. Wraz z wnioskiem o reklamację należy chronić SOLE LUNA dowód zakupu towaru. Może być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód odbioru towaru.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt SOLE LUNA dostarczyć wadliwy towar na adres „SOLE LUNA Magdalena Gierejko ”, ul. Pułaskiego 10 , 15-337 Białystok .
- SOLE LUNA rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
§ VIII. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- SOLE LUNA podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SOLE LUNA o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres kontakt@sole-luna.pl.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- SOLE LIUNA zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, o której mowa w niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni.
§ IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
- Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
- Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:http://www.uokik.gov.
pl/spory_ konsumenckie.php. - W razie pytań dotyczących pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z SOLE LUNA .
§ X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadkach nieuregulowanych w regulaminie stosowania przepisów prawa polskiego, w wersji z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), aw przypadku klientów końcowych Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
2.SOLE LUNA sobie prawo do zmiany Regulaminu, jedynie z uwagi na przyczyny techniczne, prawne lub organizacyjne. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna i dostępna w przypadku kontaktu przez SOLE LUNA nie wcześniej niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu pojawienia się na stronie internetowej Sklepu informacyjnego o zmianie Regulaminu.
- Regulamin wejścia w życie z dnia 1 lipca 2016 r. i poinformujemy Cię o tym dniu.

